Heidi Bakar

Heidi Bakar

lördag 7 februari 2015

Prinsesstårta

Hej hallå. Är de schlager feber?? Hörde att snacks köpen ökar när de är melodifestival :P ser alla uppdukade soffbord framför mig... Chips, läsk, godis.. Mums! Grillchips är ju min största last. Galet gott!!

Haft en härlig lördag? Jag har jobbat som bara den idag. Väldigt mycket kunder. Så kul och häftigt att vi säljer så bra :) njuter till fullo. Gjorde smörgåstårta också! Kul med all variation.... Omöjligt att tröttna när man gör tusen olika saker :)
Mera semlor, mera semlor hör man.. Hi hi. Går åt i ett nafs.

Gjorde denna tårtan till en liten tjej som fyllde tre år och ville ha en prinsessa med en krona på. Satt och knopade ihop den igår efter jobbet. Belle tyckte det var jätte kul och ville självklart göra egna figurer. Tur att hon inte förstod att det var marsipan.... Då hade allt hamnat i munnen ;)

Nu ska jag lämna en sovandes liten tjej här bredvid mig och gå ut med min gamla tjej istället..

Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar